Helpdesk
 
Deze sitebuilder is een echt doe-het-zelf pakket.
Dat wil echter niet zeggen dat je er alleen voor staat als je ergens niet uit komt.
 
Op de pagina Helpdesk  wordt je geholpen met:
  • De Handleiding
  • Instructievideo's (deze staan tegenwoordig op de site novositedemo.nl)
  • F.A.Q.: De meest gestelde vragen en antwoorden.
  • Customer support / Heldpdesk tickets
    Hier kun je een support-ticket aanmaken. Je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord maar onze klanten weten: meestal heel veel sneller! Alle tickets worden bewaard zodat je deze ook altijd kunt teruglezen.
  • Spoedeisende storing; In het weekend is ons kantoor gesloten maar uiteraard staan we altijd standby. Alleen in zeer dringende gevallen (bijvoorbeeld: website niet bereikbaar) stuur je een e-mail naar spoed@novosite.nl. Er gaat dan een SMS naar onze bereikbaarheidsdienst en wij nemen dan direct actie, 7 dagen per week. Beschrijf in je bericht duidelijk het probleem en vermeld altijd om welke domeinnaam het gaat. Vermeld tevens op welk telefoonnummer je bereikbaar bent. Voor minder spoedeisende zaken maak je een gewone support ticket aan.